Firma Premier montovala do svých motocyklů dvoudobé i čtyřdobé motory v provedení jedno i dvouválce v objemech 269 cm³ do 744 cm³.
Konstrukce vycházela z anglické školy, využíval se trubkový rám, a to také proto, aby bylo ke všem motocyklům připojit sajdkáru. Motocykly Premier lze zařadit do skupiny s označením "těžké". Jejich váha překračovala často i hranici 200kg, což tyto motocykly předurčovalo pro využití v armádě a státních službách. Firma Noris byla dvorním dodavatelem elektroinstalace.
Nejúspěšnější motocykl této značky nesl obchodní označení "Liliput" s dvoudobým motorem o objemu 269 cm³. Z počátku byly do motocyklů montovány motory JAP, později firma disponovala vlastními motory v kubaturách od 350-700 cm³.
Nejslavnější model z doby, kdy firma působila v Chebu, byl sportovní motocykl konstruktéra Otto Laušmana který byl vybaven vzduchem chlazeným čtyřtaktním jednoválcem o objemu 500 cm³ se šikmo uloženým válcem.
V roce 1933 se díky hospodářské krizi dostala firma do finančních problémů a výrobu motocyklů ukončila. Přesto se v Chebu v druhé polovině 30 let montovaly mopedy a jízdní motokola s motorem SACHS 98 cm³.